Προσέγγιση της αγοράς
Ένα αποτελεσματικό βήμα για την προσέγγιση της τουρκικής αγοράς θεωρείται, σε πρώτη φάση, η προσωπική επαφή του Έλληνα με τον Τούρκο επιχειρηματία.
Στη συνέχεια, η ανεύρεση ενός έμπειρου Τούρκου συνεργάτη (αντιπροσώπου, διανομέα κ.ά.), ο οποίος θα γνωρίζει τους νόμους και τους κανόνες, θα έχει επαφές και θα μπορεί να συνεννοηθεί στην τουρκική και θα μπορούσε να βοηθήσει την ελληνική επιχείρηση να εισέλθει στην αγορά και να προωθήσει τα προϊόντα της.
Το γεγονός ότι το ποσοστό γλωσσομάθειας στην Τουρκία είναι χαμηλό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι γραφειοκρατικές διαδικασίες δεν είναι πάντα απλές, καθιστούν την ανεύρεση αξιόπιστου συνεργάτη σημαντική.
Όσον αφορά το εξαγωγικό εμπόριο, σκόπιμη είναι η ανεύρεση ενός αξιόπιστου και έμπειρου εισαγωγέα ή (στη συνέχεια) αντιπροσώπου. Προκειμένου να έλθει κανείς σε στενότερη επαφή με την τουρκική πραγματικότητα μπορεί να συμμετάσχει ή να επισκεφθεί κάποια διεθνή έκθεση ή να επιδιώξει τη συμμετοχή του σε κάποια επιχειρηματική αποστολή.